What grinds GERMIA´s gears: Interview (CZ)

And that´s what really grinds my gears.
Tak dnes už jsem to fakt nevydržela a musela jsem se chopit pera (=klávesnice) a napsat tohle, i když pochybuji, že to za prvý někoho zajímá a za druhý, že se někdo chytne za hlavu..  Přistálo mi tu totiž několik žádostí na interview v celkem krátké době, které se zdály zprvu velmi neškodné, na druhý pohled už mě dokázaly některé opravdu NESMÍRNĚ nasr.. ...namíchnout.

Žádosti o interview v zásadě neodmítám - je to dobrá věc z hlediska propagace sebe/týmu i z hlediska informovanosti fanoušků o situaci v našem týmu, nebo našich/mých plánech. Ale poslední dobou začínám být na podobné žádosti alergická, protože - nebudeme si lhát do kapsy - interview je vždy pouze tak kvalitní a zajímavé, jak moc ho zajímavé udělá buď redaktor a  nebo (pouze v malém počtu případů) sám dotazovaný.

Takže přistoupíme k samotnému interview: redaktoři, prosím, vyvarujte se přesně tohoto:

1) DĚLEJ, NEMÁM ČAS!

Nejlepší jsou ta interview, která musí být samozřejmě sepsána CO NEJDŘÍVE, nebo nejlépe TEĎ. A já se jako dotazovaná před státnicemi, 3 zaměstnáními a dalšími povinnostmi mám kvůli tomu asi ***...  Obzvláště když má to vaše povedené interview (jen otázek) 2 stránky.



2) CLICHÉ

Milý redaktoři, prosím, pokládejte jen dotazy relevantní pro váš portál, případně se snažte interview
nějak zacílit! Protože pokud interview jen zběžně prolétnu a už při letmém pohledu musí následovat facepalm, protože jsem v něm byla nucena ZASE odpovídat na klišé otázky typu: "Hraješ i jiné hry než CS:GO?" nebo klasické "Je těžké být holkou v gamingu? Jak na tebe chlapci ve hře reagují?", tak něco není v pořádku. Mkay, je to to, co lidi zajímá, takže to většinou kousnu a prostě odpovím. I když množství rozhovorů s podobnými dotazy je obrovské. Pomalu si začínám říkat, zdali by pro mě občas nebylo jednodušší CTRL+C, CTRL+V... A to by snad žádný redaktor nechtěl, mít na svém portálu stejné odpovědi jako konkurence. Pokud ne, polož jinou otázku.

P.S. Možná bych i podobné dotazy akceptovala více, kdybych na našich stránkách nevytvořila celé album, které se dívkám v herním světě věnuje a dokumentuje velké množství reakcí, se kterými se při hře setkáváme. Nebo kdyby se na tuto problematiku soustředilo celé interview, protože myslím, že to by i cesta byla...


3) UTFG!

Miluju, ano, opravdu MILUJU, když mi přijde recyklované interview po dalších hráčích/hráčkách, ve kterém se mě někdo ptá, jestli raději hraju CS 1.6 nebo CS:GO, a nebo za jaký tým jsem hrála v době 1.6. Ono je totiž moc MOC těžké trochu googlit a najít si, že jsem v životě 1.6 kompetetivně nehrála (v podstatě jsem jiné csko nikdy nehrála).
A vůbec jsem na našich stránkách neudělala velmi podrobný dokument o tom, jak náš tým vznikl, jaké měl kdy úspěchy, jak dlouho jsem v eSubě a co za hry jsme hrály... Je to tak těžké, projevit dotazovanému alespoň trochu respektu tím, že si o něm zjistím alespoň ten naprostý základ?

Aby to nedopadlo jako třeba tento trapný moment v rozhovoru, kdy se interviewerka Kathie Lee zeptala herce Martina Shorta na jeho vztah s manželkou, která byla v té době dávno po smrti...




4) ČEŠTINA A MOZEK

Nemáš-li mozek a neumíš psát, neměl bys dělat redaktora. To je prostý fakt. Chápu, že nikdo není dokonalý, ale čeho je moc, toho je příliš. Když už je to interview tolikrát recyklované, tak by tam nemusely být gramatické chyby, dotazy by mohly být formulované opravdu jako otázky a když už, tak by mohly alespoň dávat smysl. Jsem učitelka a měla jsem chuť poslední interview fakt oznámkovat. A ne, nebyla to nemoc z povolání, jen se na to nedalo koukat. Hyperkorektnost je obvyklou chybu, dá se ještě akceptovat, ale když je někdo schopen napsat špatně shodu podmětu s přísudkem, nebo jinou podobnou perlu z třetí třídy základní školy, tak už se fakt neovládám. No, posuďte sami, co byste odpověděli na tento dotaz?

·           Jaké hraješ ještě jiné hry? Pokud ano, tak jaké?
Hraju i jiné hry... ...wait, WHAT?

·           Tvůj nejoblíbenější skin na CS:GO
A je vůbec tohle ještě dotaz? Ptáš se mě, jaký je můj nejoblíbenější skin NA hru CS:GO? Jo, pochopila jsem, o co ti jde, ale bylo tak těžké to zformulovat jako otázku a použít i předložku, která by dávala smysl? (Víš, co to je předložka?)





Penulis : germia ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel What grinds GERMIA´s gears: Interview (CZ) ini dipublish oleh germia pada hari pátek 1. května 2015. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan What grinds GERMIA´s gears: Interview (CZ)
 

0 komentářů:

Okomentovat