What grinds GERMIA´s gears 2: "Velké" gaming projekty (CZ)

And that´s what really grinds my gears.
Hah, věřte-nevěřte, den po tom, co mě namíchne interview mám hned další materiál, o kterém napsat...

Řeč bude dnes o projektech. Ale abych to upřesnila, jedná se o projekty, které ještě vůbec nejsou, ale člověk, který na ně láká ví, že budou "big", že tam nesmíme chybět, že jsou v projektu zapojeny i osobnosti jako bla1, bla2 a bla3, a že proto bude ten projekt nesmírně kvalitní a my prostě NESMÍME chybět!


Ale vraťme se na začátek.

Dnes náš tým eSuba.ladies kontaktoval manažer nejmenovaného ladies týmu ze zahraničí s tímto sdělením:

"A polish project want to start something for the female scene, check this site: (následuje odkaz)"


Mkay, moc jsem se toho z jeho zprávy nedozvěděla, snad bude tedy více info na těch stránkách. Rozkliknu odkaz a přečtu si o projektu následující info:

"The main idea of the project is to help the female scene grow as soon as possible."

Aha, grow, tedy růst, bude ženská herní scéna tím, že se jí dostane větší pozornosti, dostane více sponzorů, nebo se rozroste o další hráčky? Hledám tedy na stránkách dál. A najdu pouze článek v polštině (grrr) a seznam účastníků projektu, kde najdu mnoho známých ženských týmů... Dosud tedy nevím o projektu vůbec nic kromě toho, že už pár týmů nalákal, ale co to *** za projekt je???
Píšu tedy zpět manažerovi, který mi hodil link, jestli by mi nevysvětlit, o co se v projektu jedná. Odpověď si můžete přečíst tady:

"they have big plans.. and nearly all fem teams are in the group. bmg, epsilon, atn, ex.3dmax, cm storm, ....."

Po mé námitce, že STÁLE NEVÍM, o co v projektu jde, jsem dostala kontakt na admina celého projektu, který mi prý vysvětlí více - mám si ho prý přidat na steam:

"sooo you better add him and ask. the want to create sth new for the female scene, big stuff"

A jako třešničku na dortu jsem se dozvěděla, že je v tom super projektu i jedna slavná streamerka. Co mi to říká? Jsem z toho moudřejší? Prosím, tohle mi opravdu drásá nervy, PLEASE, STAHP.

A teď co dál - přidám si neznámého týpka na steam a budu mu psát s tím, že bych měla zájem o projekt, o který třeba ve finále vůbec zájem nemám? (a budu tím tak pouze ztrácet čas) Makes sense! (Btw. občas se stává, že si chlapci vymýšlejí jakési berličky, aby si mohly hráčky přidávat do kontaktů, ať je to berlička v podobě rozhovoru, pro jakýsi herní portál, ze kterého se pak stejně vyklube www.lukyskovo-blogisek.cz, nebo pofidérní iniciativy k podpoře hráček...) Druhou možností je pak to, že se prostě nechám odradit a o něco přijdu jen kvůli něčí neschopnosti a mé nevoli se někomu vnucovat?

A nezapomeňme na poučení na závěr:
Pokud se rozhodnete vytvořit nový projekt, ať to bude projekt třeba na propagaci vložek do háracích kalhotek pro fenky, to je fakt úplně jedno, prosím, už od začátku viditelně prezentujte, o čem ten projekt opravdu je, co je jeho cílem a jakým způsobem tohoto cíle chcete dosáhnout, nebo se vám stane, že případné účastníky a důležité osobnosti odradíte od svého projektu už od začátku a jen těžko budete jejich důvěru ve vaše schopnosti získávat zpět.

Special thanks:
http://weknowmemes.com/

Penulis : germia ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel What grinds GERMIA´s gears 2: "Velké" gaming projekty (CZ) ini dipublish oleh germia pada hari sobota 2. května 2015. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan What grinds GERMIA´s gears 2: "Velké" gaming projekty (CZ)
 

0 komentářů:

Okomentovat